برگزاری جلسه شورای معلمان

مشارکت فرآیندی است که از مناظر فلسفی ، اجتماعی ، مدیریت و روانشناسی دارای پشتوانه های قوی اعم از نظری ، عملی و تجربی می باشد .

 هر چند برای فراگیری ، تعمیق و مطلوبیت “مشارکت” به خصوص در دهه های اخیر در کلیه ی سازمان ها و سطوح مختلف جامعه ، حرکت های مؤثری شده است لیک در آموزش و پرورش تا حد انتظار ، خلاء و فاصله هایی وجود دارد که نیاز به اقدامات مؤثر و مطلوبتری می باشد . انرژی فکری و معنوی نهفته در خیل عظیم معلمـان و اعتقاد ما به این باور ، ایجـاب می کند که در به کارگیری و استفاده بهینه از آن ، در زیر ساخت های توسعه ، تا نهادینه شدن مشـارکـــــت “شورای معلمان” برنامه های کار آمد و اثر بخش با سطوح بالا تدارک و به مورد اجرا گذاشته شود .

 از این رو ، جلسه شورای معلمان روز چهارشنبه 12 آذرماه در محل نمازخانه آموزشگاه با حضور معلمان، مدیریت محترم دبستان سرکار خانم نیک فرد و معاونین محترم مدرسه و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.

در این جلسه شیوه نامه آموزش غیرحضوری توسط مدیریت محترم و معاون آموزشی دبستان برای همکاران تشریح گردید. همچنین بازخورد تدریس آنلاین و آفلاین و بررسی کیفیت و کمیت فعالیت همکاران در فضای مجازی و بیلان ماهانه دانش آموزان مورد بررسی و بحث قرار گرفت. نقاط قوت و ضعف بیان گردید. خواسته های والدین و مدرسه از آموزگاران مطرح شد. همچنین صحبت ها، پیشنهادات و انتقادات همکاران گرامی نیز جهت بررسی و پیگیری شنیده شد. در پایان جلسه از زحمات و تلاش های شبانه روزی همکاران محترم در این شرایط سخت با اهدای شاخه گل و تقدیرنامه ، تقدیر و تشکر گردید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20